FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Hou er rekening mee dat op het moment uw bestelling door enorme drukte bij PostNL langer onderweg is dan normaal daarom hebben wij ook op de site aangegeven 1 a 2 dagen levertijd.

Uw bestelling wordt verzonden als de betaling ontvangen is, als u op werkdagen voor 18.00 uur besteld en betaald wordt het artikel direct verzonden met PostNL. Uw bestelling wordt uit eigen voorraad geleverd en vanuit Nederland verzonden.

Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

De verzending wordt verzorgt door de PostNL u zult een track and trace code ontvangen op het opgegeven email adres bij uw bestelling.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

U kunt betalen via IDeal, AfterPay, Paypal, Creditcard, Bancontact MisterCash en Sofortbanking.

Zit er garantie op mijn product?

U heeft 1 jaar garantie op het product en u zult zonder problemen een nieuwe krijgen als het product niet door eigen toedoen is kapot gegaan. Neem contact met ons op door te mailen naar info@nexstand.nl

Kan ik mijn product retour sturen?

Dat kan natuurlijk, indien u het volledige aankoopbedrag en verzendkosten terug wilt ontvangen, dient u het product in originele staat en verpakking te retourneren. Het product mag niet beschadigd zijn en u dient het pakket op goede en degelijke wijze terug te sturen, het retour adres vind u terug op de contact pagina van onze site.